COVID 19 Resource Center

COVID 19 Romania: Planul de măsuri de continuitate al Casei de avocatura Gherghina

La solicitarea mai multor clienți va prezentăm câteva dintre schimbările și planurile de urgență pe care Gherghina Law le-a pus în aplicare cu privire la modul în care lucrăm și cum continuăm să ne consiliem clienții în climatul actual.

Gherghina Law a monitorizat activ răspândirea Coronavirusului (COVID-19). Abordarea noastră a fost adaptată în funcție de îndrumările Organizației Mondiale a Sănătății, precum și de măsurile autorităților din România.

Firma noastra de avocatura a aplicat toate standardele și îndrumările centralizate de Grupul de Urgentă constituit la niovelul firmei, cu scopul de a proteja sănătatea echipei noastre și a vizitatorilor noștri, asigurându-ne în același timp că vom furniza servicii neîntrerupte clienților noștri.

Gherghina Law a anulat toate călătoriile de afaceri internaționale programate și a interzis toate călătoriile, descurajând activ călătoriile interne mai lungi. Echipa noastră de avocați, consultanți și personal administrativ a fost solicitată să ne anunțe Task Force-ul Gherghina Law despre călătoriile în interes personal și eventualele participari la reuniuni de familie ce depășesc 30 de persoane, astfel încât riscurile care stau la baza deciziei de participare să poată fi înțelese și acțiunile adecvate să poată fi luate la timp, pentru a ne proteja atât pe noi înșine cât și pe colegii noștri.

Evenimentele noastre programate au fost anulate sau amânate, iar întâlnirile au fost restricționate. Videoconferința și tehnologiile similare sunt utilizate pe scară largă ca înlocuitori, limitând astfel întinderea reuniunilor și facilitând distanțarea socială.

Gherghina Law operează cu o infrastructură tehnologică care permite avocaților noștri să lucreze și să semneze legal acte de la distanță utilizând semnatura electronică, așa că, începând din data de 16.03.2020 toate birourile noastre sunt închise. Există planuri pentru a ne asigura că această capacitate este scalabilă și astfel firma este poziționată să funcționeze de la distanță pentru o perioadă lungă de timp.

Întrebări frecvente de la clienții noștri:

Care sunt riscurile potențiale care pot avea un impact asupra clienților noștri?


Principalele riscuri pe care le-am identificat se încadrează în trei categorii:

Personalul: absență / deficit de personal cauzat de absența susținută de la muncă din cauza bolii sau îngrijirea altora;
Subcontractorii: întărzierea livrarilor de materiale sau livrări limitate rezultate de la subcontractori incapabili să-și îndeplinească obligațiile ( experți tehnici, notari, executori judecătoresti, etc)
Infrastructura: rețea de transport perturbată; fiabilitate redusă sau eșecul infrastructurii naționale critice (de exemplu internet,comunicații, energie electrică, apă etc.)

Ce planuri există pentru a atenua impactul asupra clienților?

În cadrul Gherghina Law nu avem pentru moment motive de îngrijorare, deoarece furnizarea de servicii juridice va putea continua, fiind deja implementate modalități alternative de lucru care vor menține nivelul serviciilor aproape de standardul cu care clienții nostri sunt obișnuiti. Cu toate acestea, am adoptat o abordare prudentă și am reevaluat elementele planurilor noastre de continuitate a afacerilor pentru a ne asigura că aceste moduri alternative de lucru sunt eficiente.

Ne puteți trimite Planul de Continuitate al Firmei de Avocatura Gherghina Law pentru a-l implementa în firma noastră?


NU. Nu putem să împărtășim niciunul dintre planurile noastre de continuitate în exterior, deoarece conțin informații legate strict de activitatea proprie și mai ales conțin informații confidențiale. Politica dumneavoastra de gestionare a continuității afacerii poate fi elaborată împreuna cu avocații noastri, care fac deja parte din echipele de management al riscurilor și de continuitate a afacerii ce lucrează penru clienții nostri cu contracte de asistența juridica permanentă.

Respectați îndrumările emise de autorități și de Organizația Mondială a Sănătății ?


Da. Urmărim activ îndrumările și recomandările din surse autorizate și le utilizăm pentru a informa clienții noștri și pentru a adapta politicile și procedurile de continuitate a afacerii noastre dar și planurile de continuitate ale clienților noștri.

Anulați evenimente și întâlniri?

Am anulat sau amânat toate evenimentele atât interne cât și cu clientii și terțe părți. Am înlocuit întâlnirile și evenimentele în persoană cu modalități alternative de întâlnire, folosind conferințe video, Skype, webex sau audio-conferințe. Vom urmări în continuare toate îndrumările emise de autoritațile din România și vom actualiza abordarea noastră acolo unde este necesar.

Share